Toimintaa

Vanhempainyhdistyksen tapaamiset:

Kevään 2024 tapaamiset:

Haukiputaan koulun vanhempainyhdistyksen kokous pidetään ma 29.1.2024 klo 18 koulun opehuoneessa. Käynti A1 ovesta.

Menneet kokoukset

Linkin edellisten kokousten pöytäkirjakoosteisiin löydät Yhdistys -välilehden alaosasta.

Erkkavanhempien tapaamiset :

Tulepas sinäkin erityislasten vanhempi, huoltaja tai sukulainen jakamaan meidän kanssamme yhteistä arkea. Erityislasten vanhempien vertaistukiryhmä on kokoontunut tiivisti useamman vuoden.

Erityislasten vanhempien vertaistukiryhmä kaipailee vetäjää ja tapaamisia ei ainakaan pystytä järjestämään yhtä tiheään kuin aikaisemmin. Vertaistukea voi saada meidän whatsapp-ryhmästä ja tietoa tapaamisista, kunhan niitä järjestetään.

Parhaiten tapahtumista saa selvää liittymällä whatsapp-ryhmäämme. Yhteystiedot erkkavanhempiin löydät täältä!

Tulevien ekaluokkalaisten vanhemmat:

Mukava, että löysit sivullemme! Täältä löydät kattavasti tietoa yhdistyksestämme. Suosittelemme ottamaan seurantaan vanhempainyhdistyksen Facebook-sivun . Liitythän jäseneksi ! Hallitus hyväksyy huoltajat jäseniksi hakemusten perusteella kokouksissaan. Kodin ja koulun yhteistyöstä löydät tietoa myös koulun kotisivulla sille varatusta osiosta. Meille voit lähettää ideoita ja kysymyksiä myös sähköpostitse, osoite on haukiputaankoulunvy@gmail.com. Toivottavasti tapaamme syksyn ensimmäisessä kokouksessa!

Suosittelemme tutustumaan myös ilmaiseen koulukoulu-verkkokurssiin nykykoulusta. Lisätietoa